Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Φωτογραφίζοντας τα γυμνά μου πόδια...

 
 
 
Είναι μέρες τώρα που στριφογυρίζει στο μυαλό μου η ίδια ιδεά..
..να πατήσω το pause....
...να πάρω τη φωτογραφική μου
...να ξεθάψω τα παλιά all starακια μου μέσα απο την κούτα,
 που ξεκουράζονται παρέα με τα martinακια μου εδώ και χρόνια...
...και να ξεχυθώ στους δρόμους για να βρω αυτο το κάτι..
...Να τραβήξω μια φωτογραφία, που να μου αρέσει τόσο πολύ, και να μην μπορώ να σταθώ απο την ανυπομονησία μου για να γυρίσω σπίτι και να τη δω στη μεγάλη οθόνη...
 
Στη διαδρομή της επιστροφής να χαμογελάω και να κρυφοκοιτάζω τη μικρή οθόνη της φωτογραφικής...
..και να νιώθω γεμάτη...
...αλλά δεν ξέρω που είναι η κούτα μου, ούτε τί είναι αυτο το κάτι...
...και έτσι μένω εδω, ξυπόλυτη...περιμένοντας...φωτογραφίζοντας τα γυμνά μου πόδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παραμυθάκια